Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arno Claassen - WaarBenJij.nu Een dag voor vertrek - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Arno Claassen - WaarBenJij.nu

Een dag voor vertrek

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

27 April 2014 | Australië, Brisbane

Zondag 27 april 2014

De koffers zijn bijna gepakt. Tineke en ik zijn bijna klaar voor onze reis. We hebben er heel veel zin in en gaan er een hele mooie vakantie van maken.

Morgenvroeg 28 april om 10.00 uur brengt Hans ons (Tineke en mij) samen met Anette en Jos naar Schiphol. We gaan de lucht in om 15.30 uur en vliegen met Qantas, de grootste en oudste luchtvaartmaatschappij van Australië, de lucht in. We vliegen naar Dubai met vlucht QF 8148, waar we om 23.59 uur plaatselijke tijd landen. Dubai loopt 2 uur voor op de Nederlandse tijd.

We verblijven 2 uur en 45 minuten in Dubai.., kunnen we kijken naar het prachtige vliegveld en als we dat willen, belastingvrij winkelen.... Hoewel... Het gewicht van de bagage is al op het randje! ...dus beter de portemonnee op slot!
Om 2.45 uur plaatselijke tijd stijgen we weer op in Dubai en maken nog een tussenstop in Singapore om passagiers bij te laden. We mogen dan niet uit het vliegtuig. Daarna vliegen we verder naar Australië naar Brisbane waar we van dinsdag op woensdagnacht 30 april om 00.40 uur landen. (plaatselijke tijd)
Maaike heeft beloofd ons 's nachts van het vliegveld op te halen.
Australië loopt 8 uur voor op de Nederlandse tijd. Dus dat wordt plannen voor ons wanneer we de komende weken gaan bellen, skypen of FaceTimen.

Het wordt een hele trip maar hebben boeken, puzzels, e-readers, iPad, iPod en een spel kaarten bij...dus....we komen de tijd wel door daar boven in de lucht! Waarschijnlijk wordt er ook veel gekwebbeld.

We gaan er een supertijd van maken. We hopen jullie na 4 juni weer allemaal gezond terug te zien.

Hans heel veel succes met het vrijgezellenleven, het oppassen, de Eigen Herd etc. Maar vooral… geniet van de rust. Het huis zolang alleen voor jezelf heb je nog nooit gehad.

Groetjes Tineke en Arno

• 27 April 2014 - 13:37

Twan En Jeanette:

Hoi Tineke en Arno, Eeen hele hele fijne vakantie jullie tweetjes, wat zullen jullie genieten en veel mooie dingen zien. Genieter samen van, en Tineke toch wel fijn dat je je docter en fam. weer ziet dat kun je niet vaak genoeg, vooral ook daar van genieten. Goede reis en we zullen jullie verhalen blijven volgen.

DOOOEEEIIII!!!!!

Groetjes Twan en Jeanette

• 27 April 2014 - 13:47

Nr. 63:

Hoi daar,
    Dat gaat helemaal super worden:-) lekker genieten, mooie dingen zien,
    op zun tijd een lekker Australisch wijntje.......komt helemaal goed........
    Groetjes van
    Nr. 63

• 27 April 2014 - 14:39

Maria Wouters:

Hoi Tineke en Arno

Een super leuke vakantie gewenst! Geniet van al het moois daar in Australie, maar zeker van Maaike (klein)kindjes en de rest van de familie. Leuk dat wij zo ook een klein beetje mee mogen reizen!

Goede reis!
    Groetjes Maria.

• 27 April 2014 - 19:31

Debbie:

Maak er een mooie tijd van samen en geniet van al het moois daar. Doe Maaike en familie de groeten....en tot over 5 weken dan maar.
    Dikke kus van ons allemaal

• 27 April 2014 - 20:09

Anja & Jan De Wit:

Arno & Tineke. Een hele goede reis en fijne vakantie voor jullie beiden. Geniet er van.
    Informeer ook nig eens of ze Ome Jan Strik nog kennen, ergens in Australië. :)

Gr. Anja & Jan

• 27 April 2014 - 20:52

Annie:

Hoi Arno en Tineke

Ik wens jullie een heel fijne reis, en goede aankomst en Tineke veel knuffeltjes met de kleinkinderen. En Arno jij mag beslist ook wel mee knuffelen met de schatjes , ben benieuwt wat jullie voor moois gaan zien.

Groetjes Annie

• 27 April 2014 - 21:09

Cees En Annet:

Hoi Arno en Tineke,
    Erg leuk dat we een beetje met jullie mee mogen reizen, heel veel plezier samen, maak er een geweldige reis van.
    Groetjes Cees en Annet.

• 27 April 2014 - 22:21

Kees En Ria:

Hoi Tineke en Arno,
    Wij wensen jullie een hele goede reis, en een super vakantie toe geniet ervan.
    Fijn dat wij zo op de hoogte blijven van jullie .
    Groetjes Kees en Ria

• 28 April 2014 - 09:00

Nr. 63:

Hoi saampies,

Ti's zover, over enkele uren zitten jullie in het vliegtuig.
    Wij wensen jullie dan ook een hele goede vlucht toe, mooi
    boek dan zijn jullie er zo!
    Tot in Australië!

Groetjes en liefs
    Nr. 63

• 28 April 2014 - 11:49

Annie:

Hallo meisjes

Jullie zijn denk nu op schiphol ,dus de kriebels in de buik , opstijgen en genieten over een paar uurtjes, fijne reis,

Groetjes Annie

• 28 April 2014 - 14:21

Riekie En Janus:

Hoi Arno en Tineke,wij wensen jullie een goede reis en een mooie vakantie,over een goed uur zin jullie vertrokken,heel veel plezier,en ga genieten,groetjes van ons.

Riekie en Janus

• 28 April 2014 - 20:01

Riekie Ruys:

Hoi Arno en Tineke,
    Fijne vlucht en een hele mooie vakantie. Ik ga jullie helemaal volgen.
    Groetjes Riekie

• 29 April 2014 - 12:37

Annie De Wit:

Hallo meiden

En hebben jullie de beentjes even in beweging gehad. Want jullie zijn ondertussen in dubai geweest en eruit, was er wat te shoppen, lieve schoonzus voor jou niet he , want de koffer zat al aan de max. De volgende stop singapore maar zitten blijven dan . Ben benieuwd hoe het gegaan is tot nu toe .

Groetjes annie

• 29 April 2014 - 14:36

Mirella En Amy :

hoi oma ,

ik vroeg net aan mama wanneer je weer terug kwam want ik vind het toch al lang duren ... maar mama zei dat het nog heel lang duurde .
    mama gaat voor mij een kalender maken zodat ik precies weet wanneer je weer thuis bent .
    veel plezier oma en tineke

groetjes en knuffels amy

• 29 April 2014 - 21:49

Thea Feuth:

hoi
    Tineke en Arno

ik hoop dat de reis goed is gegaan.
    wens jullie een hele fijne vakantie,en als jullie vanavond aan de wijn zitten
    proost dan opjullie vakantie

dikke knuffel Thea enDiego

• 30 April 2014 - 10:03

Aggie En Harry:

Hoi Dames
    Wij lachen wel mee met jullie reis verslag, fijn dat jullie een goede reis hebben gehad.
    Een hele fijne vakantie en veel plezier en let op de krokodillen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!