Laatste dag bij Maaike - Reisverslag uit Bellbowrie, Australië van Arno Claassen - WaarBenJij.nu Laatste dag bij Maaike - Reisverslag uit Bellbowrie, Australië van Arno Claassen - WaarBenJij.nu

Laatste dag bij Maaike

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

02 Juni 2014 | Australië, Bellbowrie

Maandag 2 juni 2014

Gisteren zijn we laat naar bed gegaan en is er weinig geslapen... Zouden het de kriebels voor de thuisreis zijn...? Wie weet!

Vanmorgen weer op tijd gewekt door de kids. Eerst ontbijten dan douchen en op weg naar de winkel in Redbank dat is gemeente Ipswich. We moeten in Moggil over de Ferry. Het is maar een kleine oversteek van 5 minuten over de Brisbane River.
Dan gaan we naar het shoppping Centre in Redbank. We hebben niets gekocht alleen wat brood.
Vandaaruit rijden we verder naar het voetbal van Cliff. De training is van 11.30 tot 12.00 uur. Het was weer leuk om te zien die kleine mannekes in de training.
Na het voetbal weer terug met de Ferry naar de Coles (is de supermarkt) in Bellbowrie. Tineke blijft met Wally in de auto zitten en ik ga snel een fles Hanging Snake (is heerlijke Australische wijn) halen om de laatste avond af te sluiten.

Bij thuiskomst gaan we lunchen met de broodjes die we mee hebben gebracht. Cliff en Wally gaan daarna een dutje doen.
Maaike begint aan het avondeten. Ze gaat een heerlijk laatste avondmaal voor ons bereiden. Het heeft allemaal zijn tijd nodig, dus Tineke en ik gaan ieder ons eigen ding doen, ik ga vast een gedeelte inpakken voor de handbagage en kijken wat ik meeneem en wat ik hier achterlaat.

Na een uurtje had ik er genoeg van en ben bij Tineke en Maaike op de veranda gaan zitten. Het was nog heerlijk weer. We hebben hier veel te weinig gezeten. Is jammer!!
Wally wordt wakker en even later wordt Cliff ook uit bed gehaald. Wally rent met zijn loopkarretje als een clown over de veranda. Cliff speelt even een spelletje met me op de iPad.
Inmiddels is Connor ook thuis gekomen en gaan we rond 17.15 uur aan tafel.
Wauw...wat was het weer heerlijk wat we hadden gegeten!

Als toetjes eten we cheescake!..ook dit was overheerlijk. Ons laatste avondmaal was voortreffelijk. Dank Maaike voor alle moeite!!

De kindjes gaan naar bed maar voordat Cliff gaat slapen hebben Tineke en ik al onze munten die nog in de portemonnaie's zaten bij elkaar gelegd en verdeeld tussen Wally en Cliff.. Hij was apetrots deze centjes in zijn spaarpot te mogen doen.

We drinken vanavond eerst een kopje thee/ koffie met heerlijke eigen gebakken koekjes alla Maaike, peanut butter biscuits. Gemaakt met pindakaas...en ja zelfs ik lust ze.
Dadelijk gaan we als afscheid een lekker glaasje wijn drinken en dan op tijd naar bed. Gaan we de slaap inhalen van vannacht.

Morgenvroeg koffers pakken en ... 's middags richting het vliegveld in Brisbane.

Groetjes Tineke en Arno

• 02 Juni 2014 - 13:03

Cees En Annet:

Hoi Dames,
    En ja hoor alweer de laatste dag, en alweer 5 weken verder, lijkt me voor jullie en vooral voor Tineke niet gemakkelijk, is toch weer afscheid nemen. Maar jullie kunnen denk ik terugkijken op een prachtige vakantie. Namens ons een hele fijne terug vlucht, en dan horen we de verhalen wel (die we nog niet weten) thuis wel.
    Groetjes Cees en Annet

• 02 Juni 2014 - 13:30

Anniedewit:

Hallo bijna thuiskomers

Probeer lekker te slapen, zodat je een beetje uitgerust aan de terugreis kunt beginnen met de pieppiep, koffers zijn zo gepakt als je op huis aangaat .ja het zal voor Tineke niet meevallen om afscheid te nemen van Maaike en de mannekes , je gaat er zo niet maar op een kopje koffie , maar jullie kunnen nog lang nadromen van een fijne vakantie.
    Morgen goede reis en tot in Uden xxx van ons

De crocusjes

• 02 Juni 2014 - 14:02

A:

Hoi ,dames,

Bedankt voor de mooie verslagen van jullie,en we wensen jullie een hele goede thuisreis toe!!!!!!
    Tot ziens en horens in het Udense,Houdoe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    De Eegters

• 02 Juni 2014 - 14:09

Ria Ende Rest:

Ja,dames het is echt zo jullie moeten weer gaan pakken voor de terugreis ,maar jullie kunnen terug kijken op een prachtige vakantie .We wensen jullie een fijne terugreis ,enArno hoop dat je nu minder problemen hebt met het inchecken ,en Tineke sterkte met het afscheid nemen van Maaike en die kleine rakkers,tot gauw lieve groetjes Ria

• 02 Juni 2014 - 14:44

Ine:

Hallo meiden.

Ja zo snel zijn de 6 weken voorbij. Wat hebben we genoten van jullie verhalen en prachtige foto's. Arno en Tineke heel veel sterkte bij het afscheid van de familie maar vooral van de kids. Wij wensen jullie een hele goeie terug vlucht en zien jullie snel weer in uden.

Groetjes Leo en Ine.

• 02 Juni 2014 - 15:17

Wim:

Dag Arno en Tineke,
    Jullie vakantie zit er al weer bijna op. Het zal nog even moeilijk worden bij het afscheid. Jullie kunnen terugkijken op een geslaagd verblijf in down under. Wij hebben in ieder geval genoten van jullie schrijverij en de bijpassende foto's.
    Hopelijk gaat het nu allemaal goed bij het inchecken. Een heel goede vlucht toegewenst en welkom in het Udense.
    Groetjes Willie en Wim

• 02 Juni 2014 - 15:37

Thea:

hoi Lieve Meisjes
    het zit er al weer op, de tijd gaat snel.
    Een goede reis
    , Ik denk aan julie als je in de lucht hangt

groetjes Thea .

• 02 Juni 2014 - 16:34

Riekie En Janus:

HOi Dametjes,ja het zit er op,koffers pakken en vanavond niet te laat maken zodat jullie uit gerust aan de terug reis kunnen beginnen.We hebben jullie mooi kunnen volgen en zo mee mogen kijken met de mooie plaatjes.Goede reis voor jullie,groetjes.

• 02 Juni 2014 - 17:20

Anja & Jan De Wit:

Arno & Tineke

Alvast voor jullie een goede behouden terugreis, zien we jullie op of rond de 4de juni weer in het Udense. Zal wel weer wennen zijn (voor wie.........zegiknie).
    Maar ja hebben jullie weer tijd om uit te rusten. Per slot van rekening hebben jullie een actieve vakantie gehad. En Cliff zal de I-Pad missen, denk ik......

Goede reis!

Anja & Jan

• 02 Juni 2014 - 19:59

Remko, Mirella & Amy:

Ook vanuit Veghel een hele fijne terugreis gewenst. Amy kan niet wachten tot ze oma weer ziet. En wij zijn natuurlijk ook weer blij dat jullie weer veilig thuis zijn straks. Tot snel!

• 03 Juni 2014 - 08:06

Elly Van Dillen:

Hoi Tineke en Arno nu de laatste loodjes de terugreis. Na zoveel mooie dagen en heel veel gezien komt aan alles een eind. Een hele fijne terugreis zonder belletjes die gaan rammelen bij de douane en zo. Het is hier prachtig weer dus een warm ontvangst liefs Elly