Slenteren in Indooroopilly - Reisverslag uit Bellbowrie, Australië van Arno Claassen - WaarBenJij.nu Slenteren in Indooroopilly - Reisverslag uit Bellbowrie, Australië van Arno Claassen - WaarBenJij.nu

Slenteren in Indooroopilly

Door: Arno

Blijf op de hoogte en volg Arno

20 Mei 2014 | Australië, Bellbowrie

Dinsdag 20 mei 2014

Gisteravond hebben Tineke en ik twee glaasjes witte wijn gedronken uit de fles die we gekregen hadden van de school van Cliff. Maaike was ook nog op maar dronk niet mee. Connor was naar het werk, hij heeft nachtdienst en wij moeten daarom overdag stil zijn...!!

We zijn niet zo laat naar bed gegaan, maar op de kamer hebben we nog wat gekletst en wat bijgewerkt op de iPad.
Om 7.00 uur werden we gewekt door Cliff en Wally.. Dan ben je meteen wakker natuurlijk. Even stoeien op bed en dan gaan ontbijten.
Cliff moet dadelijk naar school en daarna gaan Maaike, Wally, Tineke en ik naar een groot overdekt winkelcentrum. Rust in huize Cunneen voor de heer des huizes.
Dus douchen en in de kleren zodat we klaar zijn als Maaike terugkomt.
Maaike komt terug van school en zij heeft een cadeautje bij voor Tineke....als het zou passen...De eigenares van de school had, toen wij daar waren, gezien dat wij sportieve sandalen aan hadden. Zij had thuis nog een paar leuke nieuwe sandalen staan die zij nooit aan had gehad. Ze zei toen dat ze deze een keer aan Maaike mee zou geven, zodat wij ze konden passen.
Tineke krijgt de eerste keuze om ze te passen, zij is tenslotte de Oma van Cliff. Helaas, ze zijn Tineke te klein. Maaike hoefde ze toen niet meer te passen, want zij heeft een grotere maat. Nu mocht ik passen en...jawel hoor ze passen mij perfect. Hele mooie zwart met grijze Merrel sandalen en ik ben er superblij mee!! Wat ben ik een geluksvogel!!

Nadat de was is opgehangen door Maaike en Tineke vertrekken we richting Indooroopilly. Hier is het hele grote winkelcentrum. Op het dak parkeren we de auto en wandelen daar wat rond. Rond 12.00 uur gebruiken we er een lekker lunch. Weer verder gelopen, Wally is ondertussen in slaap gevallen. Een uurtje extra rust voor hem was prima. Maar dit kleine manneke doet het zo goed,..hij moppert niet, jengelt niet, hij huilt niet.. Zo lief!!
Na het grote winkelcentrum zijn we naar de Aldi in Kenmore gegaan om in te slaan voor de komende week als we naar North Stradbroke Island gaan.
Nadat we klaar zijn laden we buiten de boodschappen in de auto. Ik zet Wally in het autostoeltje, terwijl Tineke en Maaike de boodschappen inladen. Op een gegeven moment wil ik het winkelwagentje wegzetten, maar hij staat er niet meer. Dus dacht in eerste instantie dat die al door Maaike of Tineke terug gezet was. Even rondkijken... En staat ons winkelwagentje 10 meter verderop bij een auto. Ik loop er naar toe en een mevrouw zegt: " Is that you're car?"
Ik zeg: " Yes it is!" De mevrouw van de auto komt ook kijken, maar de andere mevrouw zegt dat er niets aan de auto is te zien. Ik pak snel het winkelwagentje en breng het weg. Tineke en Maaike hadden geen idee wat er was gebeurd. Ze mistte me wel, maar dachten dat ik het wagentje al weg was brengen.. Ha ha.. Een goeie les..want stel dat Maaike de boodschappen in was laden en Wally er nog in had gezeten.. Moet je toch niet aan denken zeg!!

Nadat we weer ingestapt waren gingen we op weg om Cliff op te halen van school. Ik ben met Maaike mee naar binnen gegaan om de eigenaresse te bedanken voor de leuke sandalen en gezegd dat ik er heel erg blij mee was. En zij was blij dat een van ons tweetjes ze zouden passen. Nu dus 2 mensen blij.

Thuis gekomen de auto leeg geladen en eten gaan koken. Tineke houdt de kindjes zoet en Maaike en ik duiken de keuken in.
We maken een heerlijke pasta. Op de foto ziet hij er minder lekker uit dan hij in werkelijkheid was. Maaike bakt wat lekkers voor bij de koffie en/ of thee.

Na het eten gaat Maaike de kinderen in bed en bad doen. Tineke en ik ruimen de tafel en de vaat op. Terwijl ik de luxe heb om het verslag te maken vouwen Maaike en Tineke de was op.

Vanavond wordt er een taart voor Connor gebakken door Maaike. Hij is morgen jarig.

Donderdagmorgen vertrekken we voor 7 dagen naar North Stradbroke Island met het gezin van Maaike ...we hebben daar geen WiFi in het huisje. Waarschijnlijk wel vrije WiFi in een koffietentje.
Maar dat horen jullie morgen wel van ons.

Groetjes Tineke en Arno

  • 20 Mei 2014 - 16:59

    H:

    Hoi dames,

    Ja jullie zijn bofkonten alles gaat voor de wind[op wat blauwe plekken na .Die kleintjes zullen jullie straks gaan missen,ze hebben nu twee oma's te gelijk .Het zal stil worden als jullie weer naar huis zijn.Maar zover is het nog niet.Wat jullie betreft,hou het heel aan lijf en leden,groetjes vanaf ,Uit en Thuis!!!!!!!!!!!

  • 20 Mei 2014 - 19:29

    Annie De Wit:


    Dag meisjes

    Jullie hebben het er knap druk mee, maar daarvoor mag je donderdag ook weer gezellig mee verder op vakantie ,hoever is dat rijden vanuit Maaike .
    Is Connor weer een beetje beter van zijn fyver dat hij moet werken, en ja dan kunnen de golden girls beter gaan stappen voor meneer zijn rust . Arno jij hebt idd geluk het zijn mooie sandalen nog een extra tas mee naar huis hi hi , een beetje op tijd naar bed mag wel een keer , veel plezier morgen en natuurlijk de komende week met de famely , en aan lekker eten ontbreekt het jullie niet . Groetjes voor iedereen .

    De crocusjes xx

  • 20 Mei 2014 - 20:46

    Anja & Jan De Wit:

    Jaja dames, het stil zijn voor de heer des huizes zal niet meevallen voor jullie, want ik heb het idee dat jullie nooit uitgepraat zijn. En dan witte wijn, is toch weer eens wat anders dan die rode rakkers. Verandering van spijs doet eten zegt het spreekwoord, maar dat zal ook wel gelden voor drinken, ....of niet?
    Fijne dagen nog en voor donderdag alvast een fijne week toegewenst, waarbij ik wel hoop dat er ergens een Wifi te bespeuren is.... :)

    Gr. Anja & Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Arno

Actief sinds 18 April 2014
Verslag gelezen: 271
Totaal aantal bezoekers 17684

Voorgaande reizen:

28 April 2014 - 04 Juni 2014

Arno en Tineke in Australië

Landen bezocht: